رئيس التحرير أحمد متولي
 كلمات أغنية أحمد سعد الجديدة بناقص

كلمات أغنية أحمد سعد الجديدة بناقص

صور الفنان أحمد سعد كليبه الجديد، الذي يغلب عليه الطابع العاطفي و الدرامي، مما شغل جمهوره بالبحث عن كلمات الأغنية الجديدة بناقص.

كلمات أغنية بناقص

طرح أحمد سعد أغنيته الجديدة، التي تحمل اسم (بناقص)، وتتناول فكرتها حالات الغدر في العلاقة العاطفية، حيث يكتشف خيانة حبيبته مع صديقه، بعد أن كان السبب في تعارفهم.

الأغنية كتبها هشام صادق، ولحنها أحمد سعد، وهي من توزيع موسيقي أشرف البرنس ، وإنتاج مزيكا، ويتم بثها على موقع اليوتيوب.

وتقول كلمات الأغنية:

بناقص، اللي خاين واللي بايع واللي ناقص، بناقص، اللي دمرني وغيرني وخلى العمر يائس، كفاية، اتهريت أنا من اللي بيداروا النوايا، كفاية، ناس دي جاحدة، وغلاوية، كتير عليها تكون معايا، بس اللي عديت بيه وجعه قواني، فهمني هعمل إيه، علمني وعاني، وان كان على عمري ضاع، ما كله بيعاني، هزعل يادوب كام يوم، وأفرح أكيد تاني.

بناقص، خسارة اللي منك لما يسقيك المرارة، خسارة، لما بعد الشر، البعد يبقى مكسب مش خسارة، غريبةن نفسي تيجي الصدمة من الناس الغريبة، غريبة، يوم ما يبقى الغدر جاي دايما من الناس القريبة، بس اللي عديت بيه وجعه قواني، فهمني هعمل إيخ علمني وعاني، وإن كان على عمري ضاع ما كله بيعاني، هزعل يادوب كام يوم وأفرح أكيد تاني، بناقص.

جدير بالذكر أن أحمد سعد صور الكليب الخاص بالأغنية، في مدينة سالزبورج، بالنمسا، حيث قال أنه تم الإعداد للتصوير مع النمساوي المخرج إيديسون أبا كرديس، في ما يزيد عن شهر، حتى استقروا على الفكرة.

 

عمر مصطفى

عمر مصطفى

صحفي مصري يقيم في محافظة الجيزة ومتخصص في ملف التعليم وكتابة الأخبار العاجلة منذ عام 2011