رئيس التحرير أحمد متولي
 تفاصيل طلاق أسماء محفوظ ومحمد رضا بعد خيانته لها وزواجه عليها

تفاصيل طلاق أسماء محفوظ ومحمد رضا بعد خيانته لها وزواجه عليها

تصدر اسم أسماء محفوظ محركات البحث وصفحات التواصل الاجتماعي بعد إعلانها عن تفاصيل طلاقها من زوجها طبيب الأطفال، محمد رضا.

وأصبحت أسماء محفوظ ترند مواقع التواصل الاجتماعي بعد كشفها عن العديد من تفاصيل حياتها مع طليقها وأسباب الطلاق.

وكانت أسماء محفوظ ومحمد رضا قد تزوجها في يوم 18 نوفمبر 2012، واستمرا في الزواج حتى الإعلان عن طلاقهما رسمياً في 23 أكتوبر 2021.

طلاق أسماء محفوظ ومحمد رضا

منذ ساعات قليلة أعلنت أسماء محفوظ عن انفصالها عن زوجها ووالد أبنائها محمد رضا، عبر صفحتها الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي فيس بوك.

وقالت أسماء محفوظ عبر صفحتها الشخصية :«تم توثيق طلاقي نهائيا من ابو الولاد».

سبب طلاق أسماء محفوظ ومحمد رضا

ولم يتوقف الأمر عند هذا الحد بل نشرت أسماء محفوظ في العديد من المنشورات اللاحقة لمنشور الإعلان عن طلاقها.

كشفت أسماء محفوظ في منشوراتها العديد عن أسباب طلاقها، والتي أكدت أنها ترجع إلى خيانة زوجها لها وزواجها عليها وخداعه لها.

وفي منشور مطول، كشف أسماء محفوظ عن كافة التفاصيل لخيانة زوجها لها، قائلة :«كتر من ٣ سنين يقولي انا عايز اتجوز عشان انا جامد جدا وعايز اتنطط علي الناس..اتجوز اي واحدة ان شاءالله يجي تخدمك بس يبقي اسمي متجوز ٢..كل ما اطلب الطلاق يقولي انا محبتش قدك انا مقدرش اعيش من غيرك نرجع يصحيني من النوم علي زعيق وشخط انا لازم اتجووووز ده حقققققي ده شرع ربنا..يبني اتجوز واطلقني هو انا هاكلك..انا اتجوزت، لا انا بهزر .. مش من حقك تطلبي الطلاق عشان هتجوز اتطلقي لاي سبب تاني..بصي البنات حواليا ازاي شايفة كام واحدة هتجنن عليا .. بطلي تبقي انانية وتاخديني ليكي انتي بس انتي ايه يا شيخة مفيش احساس بكل البنات دي..٣ سنين في خناقات لحد ما اتطلقت اخيرا بعد انفصال سنة..جالي تاني يوم ندمان انا هموت انا مش هقدر انا ايه اللي عملته في نفسي ده..اكتشفت انه طلقني وراح يخطبها بعد ارتباط سنة بينكر علاقته بيها وبيتهمني بالجنون ورجع كتب عليا ورجعني واني حبيبته وامانه الوحيد..اكتشفت من كام يوم انه متجوزها ومشحطط نفسه ما بينا كدب هنا وكدب هنا..وبعد ما اتطلقنا احنا الاتنين..وكشفنا الرسايل .. طلع نفس الكلام هنا ونفس الكلام هنا نفس الكدب هنا ونفس الكدب هنا..ولسة فيه حيل يكد..انا كتبت بس انا ملمستش واحدة غيرك دي عملالي عمل انا كنت بتزق زق للجواز مكنتش عارف اعمل ايه..مكنتش قادر ابص في عينيكي وانا عارف اني بخدعك..والله لو حد قالي اني دي قصة فيلم مكنتش صدقتها..٣ سنين عايشة في جحيم وتعب اعصاب ... ويقولها انا عايز اطلقها انا عايش معاها في جحيم بس هي بتهددني بالعيال وعايزة فلوس وتسكت..ويقولي عليها انا عايش معاها في جحيم وكل اللي همهم الفلوس..انا مصدومة في عشرة عمري والله».

صور أسماء محفوظ ومحمد رضا

ومنذ خطوبتهما نشرت مواقع التواصل ومحركات البحث العديد من صور أسماء محفوظ وطليقها محمد رضا.

ونكشف في التالي صور أسماء محفوظ ومحمد رضا.

​​​​​​​

أحمد الليثي

أحمد الليثي

صحفي مصري، عضو نقابة الصحفيين ومقيم بمحافظة المنوفية