رئيس التحرير أحمد متولي
 كلمات أحمد سعد إيه اليوم الحلو ده وتحميل الأغنية MP3 من فيلم عمهم

كلمات أحمد سعد إيه اليوم الحلو ده وتحميل الأغنية MP3 من فيلم عمهم

أعجبت كلمات أغنية أحمد سعد إيه اليوم الحلو ده؟ الكثير من الجمهور الذي استمع إليها، وأقبلوا على تحميل الأغنية MP3 على هواتفهم المحمولة وأجهزة الكمبيوتر الخاصة بهم.

وغنى أحمد سعد إيه اليوم الحلو ده في فيلم عمهم للفنان محمد عادل إمام، وحققت في أقل من شهر واحد ما يزيد عن مليون مشاهدة على موقع الفيديوهات يوتيوب.

أحمد سعد إيه اليوم الحلو ده

كتبت كلمات أحمد سعد إيه اليوم الحلو ده منة عدلي القيعي، لحنها أحمد طارق يحيى، والذي قام بالتوزيع بمشاركة مرسال، وهي من إنتاج السبكي.

وتقول كلمات أغنية إيه اليوم الحلو ده أحمد سعد: يا ليلي يا ليلي يا عيني يا ليلي يا عين يا ليل يا عين يا ليل، رايق لو مين عليا، لو حرب جايه والله ما اتضايق، هتعايق مزاجي حلو وشكلي الحلو عليا كده لايق، مترستق والانبساط لازقلي لازقه ده ما صدق، ليه مزمزء جايين نحلي لو حتي كل الدنيا بتحدق.

إيه اليوم الحلو ده؟ إيه الناس الحلوة دي؟ إيه اليوم الحلو ده وإيه الناس الحلوة دي؟ يا ملعلع الليلة جي محلو لوحدي متدلع، هنولع الدنيا رقص ما خلاص يا نحس بتودع، في شياكة في ادائي راسي والوش بتناكة، ثلاجة أعصابي باردة ومش شاغلني ولا حاجة.

إيه اليوم الحلو ده.. إيه الناس الحلوة دي، إيه اليوم الحلو ده إيه الناس الحلوة دي؟ رايق هتعايق مترستق والانبساط لازق لي لازقه ده ما صدق، ليه مزمزء جايين نحلي لو حتى كل الدنيا بتحدق، إيه اليوم الحلو ده إيه الناس الحلوة دي؟ إيه اليوم الحلو ده وإيه الناس الحلوة دي؟

تحميل أغنية إيه اليوم الحلو ده

ويمكنكم تحميل أغنية إيه اليوم الحلو ده أحمد سعد بصيغة MP3 من هذا الرابط، كما تستطيع تنزيلها فيديو من الرابط التالي:

شيماء عثمان

شيماء عثمان

صحفية مصرية من محافظة الإسكندرية، عملت مراسلة للعديد من المواقع والصحف المحلية