رئيس التحرير أحمد متولي
 فيديو منى فاروق الذي هددت فيه بالانتحار

فيديو منى فاروق الذي هددت فيه بالانتحار

انهارت الممثة المصرية منى فاروق باكية خلال بث مباشر أطلقته على حسابها بتطبيق تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام»، وكشفت عن نيتها في الانتحار للتخلص من حياتها.

وتصدرت منى فاروق الأكثر تداولا على مواقع التواصل الاجتماعي، وطلبات البحث عبر محرك البحث الشهير جوجل اليوم الثلاثاء.

فيديو منى فاروق

وقالت منى فاروق في الفيديو الذي بثته أمس الإثنين،«النهاردة عايزة اتكلم معاكم في حاجة مهمة وكفاية إني أعمل نفسي مش واخدة بالي طول الوقت وعمالة اتعامل إنه عادي وهو مش عادي.. أنا تعبت ومخنوقة قوي».

وأضافت: «بتعامل طول الوقت مع الناس على إني منبوذة في المجتمع وحضرت إلى دبى عشان اشتغل أى حاجه مش شرط التمثيل أي شغل مش لاقيه فرصة بقالى شهر قعدة في البيت ولا حد عاوز يتعامل معايا و حصلى مشكلة زى أي حد فاهمة أنا غلطت وبعتذر».

وتابعت: «مهما حاولت أعمل قوية أنا مش قوية كفاية إنى أعمل مش واخدة بالى طول الوقت، وأنا تعبت وعمالة أتعامل إن الموضوع عادى وهومش عادي، ومخنوقة أوي من شهر 2 لشهر 6 أنا برة الدنيا وعايشة ميتة، وكنت كل لما أنزل ويوم ما قالوا لي إني أخدت إخلاء سبيل أنا وقعت من طولي مش مصدقة بجد والنبي يا رب يكون الناس مبيضحكوش عليا وأخويا وأمي يشهدوا على ده».

وقالت: «كل الناس بتضايقني وأنا بخاف في مصر أمشي في الشارع حد يضايقني ومحدش عايش الحياة اللي أنا عشتها، والحل إني أموت ».

واختتمت: «أنا آسفة للشعب المصري وأنا تعبانة من جوة قوي ومحدش عايز يديني فرصة ولا مخرج ولا ممثل ولا مطرب عاوزين يدوني فرصة في التمثيل، وأنا غلطت بس كنت صغيرة».

 

أحمد عبده

أحمد عبده

صحفي مصري متخصص في الشأن الطلابي، يكتب تقارير بموقع شبابيك، حاصل على كلية الإعلام من جامعة الأزهر، ومقيم بمحافظة القاهرة