كلمات أغنية هيعيش يفتكرني كاملة من ألبوم عمرو دياب الجديد 2020

ننشر لكم كلمات أغنية هيعيش يفتكرني كاملة من ألبوم عمرو دياب الجديد 2020 بعنوان سهران، بعدما طرح الهضبة  ألبومه الجديد والذي حظى بنسبة استماع عالية بين محبي الهضبة في مصر والعالم العربي أيضا، وبدأ محبي دياب في نشر وتداول أغنيات الألبوم، ومن الأغنيات التي شهدت نسب عالية من الاستناع أغنية «هيعيش يفتكرني»، إحدى أغاني الأليوم، ويعرض «شبابيك»، في السطور التالية، كلمات الأغنية كاملة.

ألبوم عمرو دياب 2020

يضم ألبوم الهضبة عمرو دياب بعد طرحه 14 أغنية، منهم سهران، وهيعيش يفتكرني، وعم الطبي، ويا روقانك، وجامدة بس، وإنتي زى ما إنتي، وحلوة البدايات ومبقاش يناسبك، بالإضافة إلى مكانك فى قلبي، وروح، وبالضحكة دي.

وبدأ الترويج للألبوم الجديد للهضبة، وطرح برومو أغاني عم الطيب، ويا روقانك، وعيعيش يفتكرني، وكشف الهضبة عن البوستر الرسمي للألبوم الجديد أيضا.

وطرح عمرو دياب الألبوم الجديد «سهرانين»، بعد طرحه 6 أغاني منفردة الصيف الماضي، وهم يوم تلات، وأول يوم في البعد، وقدام مرايتها، وأنا غير، وبحبه، ويحيرك.

وتعاون الهضبة عمرو دياب في ألبومه الجديد سهران مه العديد من الشعراء، منهم تامر حسين، خالد تاج الدين، صابر كمال، أحمد المالكي، والملحنين عزيز الشافعي، عمرو مصطفى، عمرو دياب، محمد يحيى، شريف بدر، والموزعين طارق مدكور، نادر حمدي، أسامة الهندي، ورامي سمير.

أغنية هيعيش يفتكرني

أغنية هيعيش يفتكرني لعمرو دياب، من كلمات تامر حسين، ألحان عمرو مصطفى، توزيع نادر حمدي، والتي نعرض كلماتها كاملة في السطور المقبلة.

كلمات أغنية هيعيش يفتكرني

" أنا قلت اللى محدش قاله

وعملت اللى محدش عمله

يفارقنى أنا راضى وماله

بكرة هيعرف غلطة عمره

هيعيش يفتكرنى

وكل ما يقابل فى بعدى هيفتكرنى

بتمنى بس انه يقابلنى

هيعيش يفتكرني

وكل ما يقابل في بعدي هيفتكرني

بتمني بس انه يقابلني

خليه يشوف بقي مين ابقاله

ده انا ياما عملت حساب زعلو

انا بعد كلامه وافعاله

ده لا يمكن حاجة هتشفعلو

هيعيش يفتكرني

وكل ما يقابل في بعدي هيفتكرني

بتمني بس انه يقابلني

هيعيش يفتكرني

وكل ما يقابل في بعدي هيفتكرني

بتمني بس انه يقابلني

هيعيش يفتكرني

وكل ما يقابل في بعدي هيفتكرني

بتمني بس انه يقابلني"

عمر مصطفى

صحفي مصري

ميكس ميديا