رئيس التحرير أحمد متولي
 كلمات اغنيه حب غلط محمود العسيلي كاملة

كلمات اغنيه حب غلط محمود العسيلي كاملة

ينشر «شبابيك» لمتابعيه، كلمات اغنيه حب غلط محمود العسيلي ، والتي طرحها الفنان محمود العسيلي مؤخرا، وحقق كليب الاغنية أكثر من 1,513,944 مشاهدة حتى الآن.

وطرح النجم محمود العسيلي اغنية حب غلط عبى قناته بموقع «يوتيوب» حيث تصدرت تريند الكثير من مواقع إستماع الأغاني الشهيرة، وذلك بعد أغنية الفنان حمزة نمرة  «فاضى شوية»، وهى من كلمات أمير طعيمة، وألحان محمود العسيلى، وتوزيع على فتح الله وميكس & ماستر على فتح الله، ومن إخراج إبراهيم حدرج.

كلمات اغنية حب غلط محمود العسيلي

وجاءت كلمات الاغنية، كالتالي:

- ابعديني حاولي تفهميني، ألف مرة حاولت امشي بس قلبي رجع، ساعديني من قلبك شيليني،أصلى عارف ان السكة دي اخرها وجع.

- بتشوفيني ليكي بتسحبيني، وضعي صعب ومرضي بيكي مش أي مرض، والحقيقة من أول دقيقة، انا عارف وانتي عارفه انه حب غلط.

- وكفايانا بقى لقا هيتعبنا، إحنا الاتنين مش هنكمل ده نصيبنا، مفيهاش بعدين الوقت مهوش في صالحنا، ماشيين ماشيين يبقى نواجه بقى روحنا.

- انا بس عايزك تبقي عارفه انك انتي ليا، اقربلي مني انتي عايشة في كل حتة فيا، مش هنسى لما كنا بنهرب من حياتنا دي، لما كنتي تدفي في حضني وتنسي الدنيا بيا.

- مش هنسى ايام الشتا ولا فيروز والاغاني، ضحكة من قلبي طالعه وعارف مش هضحكها تاني، كان حلم بنبني فيه سنين وهيتهد في ثواني.

- مفيهاش بعدين الوقت مهوش في صالحنا، ماشيين ماشيين يبقى نواجه بقى روحنا، مش هنسى صوتك اللي كان الصبح بيصحيني، احساسي بيكي في كل لحظة كنتي بتلمسيني.

- مش عارف اقولك قد ايه انتي هتوحشيني، بس انا عارف وانتي عارفه انه حب غلط، وكفايانا بقى لُقا هيتعبنا، احنا الاتنين مش هنكمل ده نصيبنا، مفيهاش بعدين الوقت مهوش في صالحنا، ماشيين ماشيين يبقى نواجه بقى روحنا.

https://youtu.be/inN0gjGW_cc

عمر مصطفى

عمر مصطفى

صحفي مصري يقيم في محافظة الجيزة ومتخصص في ملف التعليم وكتابة الأخبار العاجلة منذ عام 2011