رئيس التحرير أحمد متولي
 هل ريم طارق زوجة حسن شاكوش مريضة؟

هل ريم طارق زوجة حسن شاكوش مريضة؟

انتشرت العديد من الأقاويل التي أشارت إلى مرض ريم طارق زوجة حسن شاكوش، عقب ظهور طليق ريم في برنامج «تفاصيل» على قناة صدى البلد مع الإعلامية نهال طايل قائلا «ريم عندها مرض صحي ولا يصح لها الزواج».

وقال طليق ريم طارق في مداخلة هاتفية مع الإعلامية ريهام سعيد على قناة «الشمس» عن الأخبار المتداولة حول أنه السبب في مشاكل ريم مع حسن شاكوش «أنا طالع مع حضرتك لغرض معين، إن أنا مش سبب في اللي حصل ده، قسما بالله أنا ما لي أي علاقة».

مرض ريم طارق

وعن مرض ريم طارق أوضحت صديقتها ريم عبر خاصية الاستوري على موقع الصور والفيديوهات «انستجرام» توضيح «الناس اللي بتسأل عن تفاصيل مرض ريم، ريم الحمدلله سليمة تمااااما من اي حاجة وكل حاجة سمعتوها من شياطين الانس مش صحيحة نهائيا».

وأضافت «طبعا كل حاجة بالدلائل والشهود احنا ناس لما بنتكلم بنتكلم بالشهود والدليل مش اي كلام وخلاص، تابعو لايف نرمين فيه مستندات وشواهد طبية صرحت بيها لأول مرة وادلة قاطعة على سلامة ريم الصحية والنفسية».

وأوضحت «كل كلمة بقولها بلسان ريم، وريم كويسة يها زي اي واحدة كانت مريضة وتم علاجها وشفاءها».

زواج ريم السابق

كشفت صديقة ريم المقربة أن حسن شاكوش كان يعلم بالزواج السابق لريم طارق، على عكس ما ظهر في البرامج، وتتبادل الإتهامات بين ريم طارق وحسن شاكوش التي أثارت جدل واسع على مواقع التواصل الاجتماعي.