رئيس التحرير أحمد متولي
 أغنية محمد رمضان الجديدة Money.. «في فلوس عمرك ما هتعجز» (فيديو)

أغنية محمد رمضان الجديدة Money.. «في فلوس عمرك ما هتعجز» (فيديو)

نشر الفنان محمد رمضان أغنية جديدة تحمل اسم «Money - ماني»، شاهدها حتى الآن نحو نصف مليون شخص. الأغنية حازت على إعجاب 52 ألف شخص بينما لم تعجب نحو 10 الاف شخص.

وجاءت كلمات الأغنية: «هتتكلم في الماني خد كاش مابيفرقش ما يهمناش حب الناس هو العاش معايا هتشوفو الاندهاش كله ماني ماشي ماني مان ماني من تاني نبدأ حفلة فاني من زماني كله ماشي ماني هي عايزه ماني هو عايز ماني كله عايز ماني».

وتضمنت كامات أعنية محمد رمضان الجديدة: «في فلوس عمرك ما هتعجز في فلوس هتعرف وتنفذ في فلوس في لندن هتأجز في فلوس هتشرب وتمزمز  الماني ماني يفتحلك الأبواب الماني ماني يفك الاكتئاب الماني ماني معموله حساب الماني ماني حاضر لو غاب».

كما تتضمنت: «في فلوس دولارات وهطير في فلوس الدنيا تتغير في فلوس عمرك ما تتحير في فلوس صورك هتتشير بالماني ماني هتفك دماغك بالماني ماني هتعيش ايامك بالماني ماني حقق أحلامك  بالماني ماني هتمشي كلامك في فلوس الكل يشكر فيك في فلوس هيعملوا سيرش عليك».

وتضمنت: «في فلوس محدش هيعديك في فلوس الدنيا ملك ايديك بالماني ماني هتحل مشاكلك بالماني محدش ياكلك بالماني ماني الناس تضحكلك بالماني ماني هتسوقها بعقلك في فلوس هنولع الحفلة في فلوس يتفاجؤ من الغفلة في فلوس يفتحلك القفلة في فلوس تعملهم شفرة الماني ماني معموله حساب الماني ماني حاضر لو غاب».

حسين السنوسي

حسين السنوسي

صحفي مصري متخصص في الشأن الطلابي، رئيس قسم الجامعة بموقع شبابيك، متابع لأخبار التعليم ومقيم بمحافظة الجيزة