البلوجر هدير عبد الرازق تفتح النيران على طليقها وتتوعد له

البلوجر هدير عبد الرازق تفتح النيران على طليقها وتتوعد له

أثارت البلوجر هدير عبد الرازق حالة من الجدل الواسعة بين النشطاء، عبر مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، بعدما قررت أن تفتح النيران على على طليقها.

أوضحت هدير عبد الرازق، أنها تعرضت لظلم من قبل طليقها فايز فتحي الرجل الخمسيني، الذي تزوجته منذ 3 سنوات للتبدل حياتها إلى الأسوء مع كل يوم جديد.

هدير عبد الرازق توجه رسالة شرسة لطليقها

وجهت البلوجر المعروفة رسالة تتوعد من خلالها لطليقها على ما بدر منه، وتضع حد لتهديداته المستمرة، قائلة: «والله ما هسيب حقي وبينا المحاكم علشان انا مش هتحمل تاني اني اتهان أو اتشتم مبقتش خابقة على حاجة اخسرها لاني خسرت حياتي خلاص يوم ما اتجوتك».

واردفت البلوجر هدير حديثها عبر بث مباشر على صفحتها الشخصية، قائلة: «أنا شوفت أيام ذل معاك واستحملت كمية تنمر وقلة قيمة ليا ولأهلي.. أنا لية لحد انهاردة بعاني اني كنت على ذمة واحد زيك.. كنت عايشة معاك ومستحملة شغلانتك الي تعر ومكان شغلك وعلاقاتك الغير مشروعة».

انهمرت دموعها على وجنتيها، بصوت متقطع قالت: «دخل يكلمني بأسلوب قذر كل اللي قولته له بدل ما تسمع من طرف واحد قول لمراتك الحلوة بدل ما تعمل أكونتات فيك وتقعد تقل في أدبها وتشتمني، وقالي هي مبتعملش أكونتات فيك ولا بتابعك أصلا».

وبخصوص التعليقات والألفاظ النابية التي تتعرض لها يوميًا، قالت: «أنا لما دورت وجبت لوكيشن الأكونت اللي بيبعت الرسايل دي لقيته في بيته شارع العريش ونفس العمارة ونفس الشارع ناقص يجبلي رقم الشقة، وأنا مش هسكت على حقي تاني، ومن الكلام اللي كان بيتقال عنك كنت بتكسف أقول إني على ذمتك»​​​​​​​.

منة حسام

منة حسام

صحفية مصرية تهتم بالفن والسينما والمنوعات، درست الإعلام بجامعة حلوان.